FAQ - ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

1) Jak se můžu zaregistrovat?
2) Jak lze objednat zboží?
3) Jak mohu na e-shopu zaplatit za zboží?
4) Jak dlouho bude trvat vyřízení mé objednávky?
5) Kolik stojí balné?
6) Jak mohu objednávku zrušit?
7) Kdy mohu zboží reklamovat?
8) Kolik stojí poštovné?
9) Lze zboží objednané po internetu převzít osobně?


Jak se můžu zaregistrovat?

V horním panelu nahoře na stránce je tlačítko s názvem "NOVÁ REGISTRACE". Po kliknutí na toto tlačítko se zobrazí registrační formulář, ve kterém je nutné vyplnit:  uživatelské jméno, heslo, jméno a příjmení, adresu, email, telefon a několik dalších (nepovinných) informací. Po vyplnění všech požadovaných informací klikněte na tlačítko „POTVRDIT“.

Nahoru


Jak lze objednat zboží?

Zboží lze objednat telefonicky na tel č. 739 824 445, emailem: info@eltasat.cz a nebo pomocí nákupního internetového košíku. Vybrané zboží přidáte do nákupního košíku kliknutím na „PŘIDAT. Poté klikněte v pravém horním rohu na tlačítko „PŘEJÍT K POKLADNĚ“. Vyplňte své kontaktní údaje a odešlete objednávku.

Nahoru


Jak mohu na e-shopu zaplatit za zboží?

Můžete si vybrat, jaký způsob platby Vám vyhovuje. Můžete zaplatit pohodlně převodem z bankovního účtu, dobírkou, platební kartou, v měsíčních splátkách nebo hotově v prodejnách.

Nahoru


Jak dlouho bude trvat vyřízení mé objednávky?

Pokud je zboží u nás na skladě, tak je expedováno hned tentýž den a je zákazníkovi doručeno následující pracovní den.

Nahoru


Kolik stojí balné?

Většina našich komponent a přijímače mají balné ZDARMA. Satelitní komplety i pro více TV a samostatné paraboly za jednotnou cenu krabice 89 Kč. U větších zásilek satelitních kompletů nebo parabol je množství krabic úměrné počtu kusů tohoto zboží. Pokud není spočtené množství krabic nutné, výsledná cena pro Vás se úměrně snižuje - tzn. že zobrazená fakturační cena se poté ve výsledku zásadně snižuje!

Nahoru


Jak mohu objednávku zrušit?

Chcete-li objednávku zrušit, neprodleně nás kontaktujte na telefonu 739 824 445.

Nahoru


Kdy mohu zboží reklamovat?

Zboží lze reklamovat do 24 měsíců ode dne zakoupení. Přístroje musí být označeny původními štítky a sériovými čísly. Zákonná lhůta na vyřízení reklamace je 30 dnů od doručení zboží. Více informací, za jakých okolností lze zboží reklamovat, naleznete v reklamačním řádu.

Nahoru


Kolik stojí poštovné?

Balík zasílaný do České republiky stojí 139 Kč a na Slovensko 250 Kč.

Nahoru


Lze zboží objednané po internetu převzít osobně?

Ano, zboží lze objednat na internetu a poté vyzvednout osobně v našich kamenných prodejnách.

Nahoru


Provozovatel
  • Eltasat Group s.r.o.
    Nádražní 1797
    666 01 Tišnov
    IČO: 29314321
    DIČ: CZ 29314321